HomeΑρθρογραφίαΕκπαίδευσηΗ Ολυμπιακή εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024” στην Αρχαία Ολυμπία με το 12ο δημοτικό σχολείο Ξάνθης

Η Ολυμπιακή εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024” στην Αρχαία Ολυμπία με το 12ο δημοτικό σχολείο Ξάνθης

Η Ολυμπιακή εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024” στην Αρχαία Ολυμπία με το 12ο δημοτικό σχολείο Ξάνθης

 

Η Ολυμπιακή εβδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024.Γράφει η

Βασιλεία Ζαχάρη Δρ.Παιδαγωγικής Δημοτικής Εκπαίδευσης Και Καθηγήτρια Γαλλικών.

 

 

 

Η Ολυμπιακή εβδομάδα είναι μια δράση που συνδέει το αθλητικό ιδεώδες με τη γνώση και την εξωστρέφεια. Σηματοδοτεί το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και για την κοινωνία της Ξάνθης είναι μεγάλη η χαρά, που η τάξη των γαλλικών του 12ου δημοτικού σχολείου Ξάνθης εκπροσώπησε την περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Αρχαία Ολυμπία με συνοδούς εκπαιδευτικούς την εκπαιδευτικό γαλλικής γλώσσας Δημητρίου Ελεάνα και τον δάσκαλο Μαλικιώση Χριστόφορο.

 

 

Πρόκειται για το πρόγραμμα Ολυμπιακής παιδείας που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας στην Αρχαία Ολυμπία από τις 31 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2024, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας (ΕΘΝΟΑ), στο οποίο συμμετείχαν 12 σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας, 1 σχολείο της Κύπρου, 1 σχολείο της Ομογένειας από τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό και 1 σχολείο της Ομογένειας από τη Γερμανία.

 

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν Έλληνες Ολυμπιονίκες, να συμμετάσχουν σε εργαστήρια και δράσεις αθλητικού, πολιτιστικού και περιβαλλοντικού περιεχομένου καθώς και σε αθλήματα και παιχνίδια.

 

 

Τα παιδιά δούλεψαν σε μεικτές ομάδες, ώστε να ενισχυθεί η δυναμική της ομάδας και η καλλιέργεια αθλητικών, επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας, να έρθουν σε επαφή με μαθητές από όλο τον κόσμο.

 

 

Το ταξίδι αυτό ήταν το επιστέγασμα της προσέγγισης των Ολυμπιακών Αγώνων μέσω της γαλλικής γλώσσας που πραγματοποιήθηκε από τις τάξεις των γαλλικών στα σχολεία της Ξάνθης κατά τη διάρκεια όλης της φετινής σχολικής χρονιάς πάνω στη θεματική των Ολυμπιακών Αγώνων και περιλαμβάνει και άλλες δράσεις  : συμμετοχή στον εθνικό διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2024 (επίπεδο Α1-Ολυμπία-Pierre de Coubertin) που ήταν αφιερωμένος στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες, συμμετοχή στον διαγωνισμό “Το ταξίδι της Ολυμπιακής Φλόγας στη Γαλλία”, με αποτύπωση της έρευνας των μαθητών πάνω στα πολιτιστικά στοιχεία των γαλλικών πόλεων, οι οποίες υποδέχονται την Ολυμπιακή Φλόγα πριν αυτή φτάσει στο Παρίσι, σε εικαστικά έργα, δημιουργία βίντεο με εικόνες λαμπαδηδρομίας καθώς και συμμετοχή στην υποδοχή της ολυμπιακής φλόγας στην πόλη μας.

 

 

«En route pour Paris 2024» λοιπόν, με όχημα τη γλώσσα του Pierre de Coubertin.

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα (Μάγδα Τοπαλίδου)

Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ και του τμήματος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού του ΕΑΠ και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στη διδακτική της Γαλλικής Γλώσσας από το ΕΑΠ. Έχω πραγματοποιήσει σπουδές στην μετάφραση (αγγλικά, γαλλικά, ελληνικά).

Από το 2004 εργάζομαι ως μόνιμη εκπαιδευτικός γαλλικής γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση, στην Ξάνθη.  Έχω λάβει μέρος σε ευρωπαϊκά προγράμματα  ως φοιτήτρια (LINGUA) και ως εκπαιδευτικός (ERASMUS+, e-twinning) και έχω εργαστεί ως αξιολογήτρια προφορικών εξετάσεων Γαλλικής Γλώσσας του Υπουργείου για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας.

 

 

Οι απόψεις του εκάστοτε άρθρου, αντικατοπτρίζουν την προσωπική άποψη του συντάκτη. Προτείνουμε, ο εν δυνάμει αναγνώστης, αφενός να προβαίνει σε έλεγχο αγοράς, για την εύρεση της πιο συμφέρουσας τιμής, αφετέρου κατά  την αγορά, να επισκέπτεται  οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο, ώστε να ελέγξει από μόνος του, κατά πόσο το συγκεκριμένο ανάγνωσμα, καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του.

Share With:
Rate This Article

jimbouzaras@gmail.com

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.