HomeΓύρω από ένα βιβλίοΝέες ΚυκλοφορίεςΕργαστήριο λεπτής κινητικότητας για την ανάπτυξη βασικών μαθηματικών δεξιοτήτων στην προσχολική ηλικία

Εργαστήριο λεπτής κινητικότητας για την ανάπτυξη βασικών μαθηματικών δεξιοτήτων στην προσχολική ηλικία

Εργαστήριο λεπτής κινητικότητας για την ανάπτυξη βασικών μαθηματικών δεξιοτήτων στην προσχολική ηλικία

Εργαστήριο λεπτής κινητικότητας για την ανάπτυξη βασικών μαθηματικών δεξιοτήτων στην προσχολική ηλικία

ΗΛΙΚΙΕΣ: 5+

Τα Μαθηματικά… στα δάχτυλα είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα 12 συναντήσεων που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, εστιάζοντας στην ανάπτυξη αριθμητικών δεξιοτήτων μέσα από τη νευροψυχοκινητική προσέγγιση. Ενσωματώνει τη θεωρία με την πράξη, προτείνοντας δραστηριότητες που βασίζονται στην αναπτυξιακή επιστήμη. Κεντρικός άξονας είναι η ενίσχυση δεξιοτήτων όπως η διάκριση και ο έλεγχος των δακτύλων, η λεπτή κινητικότητα, η γραφοκινητικότητα και η συνειδητοποίηση του σώματος, οι οποίες αποτελούν τα θεμέλια για την κατανόηση των αριθμών και τη μελλοντική τους εφαρμογή. Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη μορφή βιωματικού εργαστηρίου, όπου τα παιδιά  συμμετέχουν ενεργά σε ένα οργανωμένο ταξίδι μάθησης υπό την καθοδήγηση του συντονιστή.

Τα Μαθηματικά... στα δάχτυλα | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 12 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ

Η Αριθμο-Κάμπια, η πρωταγωνίστρια του προγράμματος, συνοδεύει τα παιδιά σε κάθε συνεδρία, εισάγοντας δραστηριότητες και παιχνίδια που καλλιεργούν δεξιότητες σταδιακά, ευθυγραμμισμένες με τα στάδια τυπικής ανάπτυξης. Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν την ενίσχυση της επίγνωσης των χεριών και των δακτύλων, των λεπτών χειρισμών, τη χρήση πολλών δακτύλων ταυτόχρονα και τη βελτίωση της επιδεξιότητας. Οι εμπειρίες αυτές διασυνδέουν τις αναδυόμενες δεξιότητες σε ένα δίκτυο, όπου κάθε νέα ικανότητα ενισχύει την επόμενη, δημιουργώντας σταθερές βάσεις για την αποτελεσματική και αρμονική ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης, μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργική αλληλεπίδραση.

 

Οι απόψεις του εκάστοτε άρθρου, αντικατοπτρίζουν την προσωπική άποψη του συντάκτη. Προτείνουμε, ο εν δυνάμει αναγνώστης, αφενός να προβαίνει σε έλεγχο αγοράς, για την εύρεση της πιο συμφέρουσας τιμής, αφετέρου κατά  την αγορά, να επισκέπτεται  οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο, ώστε να ελέγξει από μόνος του, κατά πόσο το συγκεκριμένο ανάγνωσμα, καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του.

Share With:
Rate This Article

jimbouzaras@gmail.com

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.