HomeΓύρω από ένα βιβλίοΝέες ΚυκλοφορίεςΕξασκούμαι στη γλώσσα μου: Ρήματα σε -ίζω και -ίζομαι

Εξασκούμαι στη γλώσσα μου: Ρήματα σε -ίζω και -ίζομαι

Εξασκούμαι στη γλώσσα μου: Ρήματα σε -ίζω και -ίζομαι

 

Εξασκούμαι στη γλώσσα μου:

Ρήματα σε -ίζω και -ίζομαι

ΗΛΙΚΙΕΣ: 8+

 

Το βιβλίο «Εξασκούμαι στη γλώσσα μου: Ρήματα σε -ίζω και -ίζομαι» αποτελεί έναν εύχρηστο και συγκεντρωτικό οδηγό διδασκαλίας και εξάσκησης στα ρήματα που λήγουν με τις παραγωγικές καταλήξεις -ίζω και -ίζομαι. Ένας από τους βασικότερους στόχους αποτελεί η κατανόηση ότι η εν λόγω κατάληξη αποτελείται από δύο «κομμάτια»: α) το παραγωγικό επίθημα και β) το κλιτικό επίθημα. Μέσα από ποικίλες ασκήσεις, το βιβλίο επιδιώκει την ενίσχυση της ορθογραφίας, την καλύτερη κατανόηση της μορφής και της σημασίας των ρημάτων, καθώς και την ενίσχυση της μνήμης μέσω της εξάσκησης σε εξαιρέσεις.

 

Εξασκούμαι στη γλώσσα μου: Ρήματα σε -ίζω και -ίζομαι

 

Το παρόν βιβλίο περιέχει ποικιλία ασκήσεων για τη συστηματική αναγνωστική και ορθογραφική εξάσκηση των παιδιών στα ρήματα -ίζω και -ίζομαι και συγκεκριμένα στον σχηματισμό τους, στα γραμματικά και σημασιολογικά τους χαρακτηριστικά, στις εξαιρέσεις τους και στις οικογένειές τους καθώς και σε ομαδοποιημένες ορθογραφικές παρέες αυτών. Οι λέξεις ομαδοποιούνται με βάση την ορθογραφική ομοιότητά τους, διευρύνοντας την ενασχόληση και συμπεριλαμβάνοντας ένα μεγαλύτερο εύρος λεξιλογίου.

Εξασκούμαι στη γλώσσα μου: Ρήματα σε -ίζω και -ίζομαι

Η συστηματική επανάληψη, η οπτική προσέγγιση και η εντατική εξάσκηση αποτελούν σημαντικές αρχές στην αντιμετώπιση των ορθογραφικών δυσκολιών. Η διδασκαλία βασισμένη σε κανόνες αποτελεί εξειδικευμένη διδακτική μέθοδο και χρησιμοποιείται ευρέως για το ταξίδι της εκμάθησης της ορθογραφημένης γραφής. Στο βιβλίο αυτό, υπάρχουν τα εργαλεία που απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί το ταξίδι αυτό.

 

Εξασκούμαι στη γλώσσα μου: Ρήματα σε -ίζω και -ίζομαι

 

Απευθύνεται σε παιδιά του δημοτικού σχολείου που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εκμάθηση της ορθογραφίας. Συγκεκριμένα, σε μαθητές και μαθήτριες με γενικές μαθησιακές δυσκολίες, με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες λ.χ. δυσλεξία, με διάσπαση προσοχής και υπερκινητικότητα και με επίκτητες ορθογραφικές δυσκολίες.

 

πανταζοπούλου

Το 2021 αναγορεύτηκε Δόκτωρ του Τμήματος Ψυχολογίας στον τομέα των Μαθησιακών Δυσκολιών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η Ευαγγελία-Τζέσικα Πανταζοπούλου είναι απόφοιτος του τμήματος Κλασσικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών. Είναι έκτακτο μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας και τακτικό μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών. Η ερευνητική της δραστηριότητα και ενασχόληση εστιάζεται στις αναγνωστικές και ορθογραφικές δεξιότητες και στις δεξιότητες γραπτού λόγου σε ελληνόφωνους πληθυσμούς με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα ως ειδική παιδαγωγός σε ιδιωτικά κέντρα αναπτυξιακής παρέμβασης. Έχει επίσης εργαστεί στον δημόσιο τομέα ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ως παράλληλη στήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Κατέχει επάρκεια στην ελληνική νοηματική γλώσσα και στον κώδικα Braille.

Αναγνωστική Κατανόηση για μαθητές δημοτικού                        ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ | Στρατηγικές Παρέμβασης - Ανανεωμένη έκδοση 2023 - Εκδόσεις Upbility

Οι απόψεις του εκάστοτε άρθρου, αντικατοπτρίζουν την προσωπική άποψη του συντάκτη. Προτείνουμε, ο εν δυνάμει αναγνώστης, αφενός να προβαίνει σε έλεγχο αγοράς, για την εύρεση της πιο συμφέρουσας τιμής, αφετέρου κατά  την αγορά, να επισκέπτεται  οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο, ώστε να ελέγξει από μόνος του, κατά πόσο το συγκεκριμένο ανάγνωσμα, καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του.

Share With:
Rate This Article

jimbouzaras@gmail.com

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.