“Η αγκαλιά που ψηλωνε” του Μάριου Μαζαράκη.
Η Τσιαουσίδου Παπαδοπούλου Μαρία Παιδαγωγός Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας προτείνει :
“Η αγκαλιά που ψηλωνε” του Μάριου Μαζαράκη σε εικονογράφηση Άρτεμις Προβου από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος.
Εξώφυλλο:σκληρό
Σελίδες:32
Διαστάσεις:23×28cm
Περιγραφή
Ένα κορίτσι που θα ήθελε να είναι πιο ψηλό.Μια γιαγιά που θα ήθελε να είναι πιο πολλά. Ένα φεγγάρι που θα ήθελε να μη νιώθει μόνο του.Κι ανάμεσά τους μπόλικα αστέρια.Μια ιστορία για δρόμους που φωτίζονται,για φόβους που μοιράζονται, μα πάνω απ’ όλα για την αγκαλιά:τη μαγική εκείνη αγκαλιά που λειτουργεί σαν απάντηση σ’ έναν κόσμο με πολλά ερωτήματα.
Μια ιστορία ενσυναίσθησης που αξίζει να διαβαστεί σε μια τάξη,σε ένα σπίτι,σε ένα δάσος ή ακόμα και σ’ έναν καθρέφτη μπροστά.
Book Review
Ένα πραγματικά υπέροχο και τρυφερό βιβλίο που μιλάει για πολλά θέματα όπως αυτό του bulling και της αναπηρίας.
Μας εξιστορεί την ιστορία της μικρής Αλίκης η οποία ανοίγεται και μιλάει στην γιαγιά της για όσα ζει και προσπαθεί να διαχειριστεί μόνη της στο σχολείο.
Δυστυχώς πολλοί από εμάς τους γονείς θα ταυτιστούμε σε πολλά σημεία και θα ανακαλύψουμε πως τελικά υπάρχει και άλλος τρόπος ώστε να αναπτύξουμε την αυτοπεποίθηση των παιδιών μας θωρακίζοντας τα με τον πιο υγιή τρόπο.
Εδώ βλέπουμε πως πολύ σημαντικό ρόλο παίζει το σπίτι αλλα και ο ευρύτερος κοινωνικός περίγυρος, όπως μια σχολική τάξη, ώστε να αναπτυχθεί σωστά και αποτελεσματικά η ψυχική ανθεκτικότητα του παιδιου, κάτι το οποίο θα του είναι απαραίτητο και στις μελλοντικές του κοινωνικές και διαπροσωπικές σχέσεις.
Η ενσυναίσθηση είναι επίσης ένα κομμάτι που πρέπει τα παιδιά να έχουν αναπτύξει ήδη σε πολύ μικρή ηλικία ώστε να αποφεύγονται περιπτώσεις όπως αυτή του σχολικού εκφοβισμού.
Τέλος με την σωστή επικοινωνία,το θάρρος , την αυτοπεποίθηση, την ενσυναίσθηση, την συναισθηματική κάλυψη και πολλές πολλές αγκαλιές, πολλά πράγματα μπορούν ν’ αλλάξουν πρώτα μέσα μας και μετά και έξω από εμάς, όσον αφορά τον τρόπο που πρέπει να διαχειριζόμαστε άβολες καταστάσεις στην ζωή μας και να μάθουμε να τ’αντιμετωπίζουμε όλα με το κεφάλι ΨΗΛΑ!
Ας μην ξεχνάμε πως ένα καλό βιβλίο γίνεται εργαλείο στα χέρια μας και βοηθάει στο να φωτίσει το αστεράκι που κρύβει μέσα του κάθε παιδι!
Καλή Ανάγνωση
Η Τσιαουσιδου Παπαδοπούλου Μαρία γεννήθηκε στην Καβάλα και έζησε όλα τα παιδικά της χρόνια εκεί. Καθώς μεγάλωνε ανακάλυψε την μεγάλη αγάπη που είχε για τα παιδιά και έτσι αποφάσισε να σπουδάσει Παιδαγωγός Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας στη Θεσσαλονίκη και να δημιουργήσει μια όμορφη οικογένεια με τον άντρα της και τα τρία τους παιδιά.
Τα τελευταία 10 χρόνια ζει με την οικογένειά της και εργάζεται στην Ξάνθη ως παιδαγωγός και υπεύθυνη τμήματος σε παιδικό σταθμό. Στο ενδιάμεσο παρακολούθησε ως Erasmus Student μαθήματα Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Catholic University College of South-West-Flander (Katho) στο Kortrijk του Βελγίου. Εκεί ανακάλυψε και ένα νέο παιδαγωγικό σύστημα το οποίο ακολουθεί προσαρμοσμένα έως και σήμερα στην ζωή και τη δουλειά της.
Η παιδαγωγική αυτή μέθοδος είναι η Waldorf, γνωστή και ως εκπαίδευση Steiner, η οποία βασίζεται στην εκπαιδευτική φιλοσοφία του Ρούντολφ Στάινερ. Η μέθοδος αυτή ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και την ελεύθερη σκέψη των παιδιών. Επομένως, έχει μεγάλη σημασία το δημιουργικό, ελεύθερο, μη δομημένο παιχνίδι.
Εμπνευσμένη λοιπόν από αυτή την φιλοσοφία έχει σχεδόν ολοκληρώσει και το πρώτο της παιδικό βιβλίο, το οποίο βασίζεται σε αγαπημένες παιδαγωγικές μεθόδους όπως αυτή του Waldorf, του Regio Emilia και της Montessori καθώς και την αυτονομία, την ενσυναίσθηση, την φαντασία και την δημιουργικότητα των παιδιών.
Η μεγάλη αγάπη της για το παιδί και το βιβλίο την οδήγησε ώστε να δημιουργήσει και την σελίδα της στο Instagram με το όνομα “mamas_little_book” όπου παρουσιάζει και προτείνει αγαπημένα παιδικά βιβλία της βιβλιοθήκης τους.
Οι απόψεις του εκάστοτε άρθρου, αντικατοπτρίζουν την προσωπική άποψη του συντάκτη. Προτείνουμε, ο εν δυνάμει αναγνώστης, αφενός να προβαίνει σε έλεγχο αγοράς, για την εύρεση της πιο συμφέρουσας τιμής, αφετέρου κατά την αγορά, να επισκέπτεται οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο, ώστε να ελέγξει από μόνος του, κατά πόσο το συγκεκριμένο ανάγνωσμα, καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του.