HomeΓύρω από ένα βιβλίοΝέες ΚυκλοφορίεςΑντιτελειότητα: Δεν οφείλεις να είσαι όμορφη για κανέναν.

Αντιτελειότητα: Δεν οφείλεις να είσαι όμορφη για κανέναν.

Αντιτελειότητα: Δεν οφείλεις να είσαι όμορφη για κανέναν.

 

 

 

 

Το βιβλίο ΑΝΤΙ-ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ: ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ θα σου πει…

– να είσαι ειλικρινής με τα θέλω σου
– να αγαπάς το σεξ, να μισείς τον σεξισμό
– ότι οι ατέλειες είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα
– να είσαι υποψιασμένη με τις σκηνοθετημένες ζωές των άλλων
– να προστατεύεις την πολύτιμη ενέργειά σου
– ότι η ζωή είναι μικρή για να τη σπαταλάς
– ότι δεν χρωστάς στους άντρες τίποτα, πόσο μάλλον να είσαι όμορφη.

Η τολμηρή πένα της Florence Given και η καλλιτεχνική της ματιά εξερευνούν κάθε πλευρά της γυναικείας φύσης. Είναι μια φρέσκια φωνή στα σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα, για να σταματήσεις να ξεσπάς, να καταφέρεις να γνωρίσεις και να αγαπήσεις τον εαυτό σου, να μάθεις να αναγνωρίζεις τοξικές συμπεριφορές και να έχεις θετική εικόνα για το σώμα σου.

Το βιβλίο ΑΝΤΙ-ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ: Δεν οφείλεις να είσαι όμορφη για κανέναν ήρθε για να σου θυμίσει ότι όλες αξίζουμε όπως ακριβώς είμαστε και ότι δεν χρωστάμε στον κόσμο τίποτα, πόσο μάλλον να είμαστε όμορφες.
Άλλωστε, μην ξεχνάς, ο έρωτας της ζωής σου είσαι εσύ.

Σε έναν κόσμο που λέει στις γυναίκες ότι είτε δεν είναι αρκετές είτε είναι υπερβολικές, έφτασε η στιγμή να αρχίσεις να αντιστέκεσαι για να αναδιαμορφώσεις τις τοξικές δομές της πατριαρχικής κοινωνίας σου.

 

Η Florence Given (Φλόρενς Γκίβεν) είναι μια 21χρονη Λονδρέζα καλλιτέχνιδα, δια­φημίστρια, συγγραφέας και φεμινίστρια. Μεγάλωσε στο Πλίμουθ και σπούδασε στο London College of Fashion. Έχει πάνω από 700 χιλιάδες ακόλουθους στο Instagram και έχει δώσει συνεντεύξεις στο BBC Breakfast και στην Guardian. Έχει, επίσης, συνεργαστεί με την εταιρεία Always στην καμπάνια #EndPeriodPoverty και η δημοσίευσή της έλαβε πάνω από 200 χιλιάδες likes, καθένα από τα οποία προσέφερε δωρεάν προϊόντα υγιεινής σε άτομα που τα είχαν ανάγκη.

Το 2018 σχεδίασε τα προϊόντα Rita Ora’s Girl Tours, έκανε την πρώτη της έκθεση «Girls Interrupted» και σχεδίασε μια συλλεκτική μπλούζα για την εταιρεία Weekday. Μαζί με το μπλουζάκι (το οποίο είχε το σλόγκαν «ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ»), όλη η συλλογή πουλήθηκε σε λιγότερο από μία ώρα. Το 2019 η Florence έλαβε τη διάκριση της Influencer της χρονιάς από το Cosmopolitan και συνεργάστηκε με εφαρμογές όπως τo Tinder στην καμπάνια «Single Not Sorry». Συμπεριλήφθηκε στη Forbes World’s Billionaires List του 2024 (30 under 30 – Europe, Media & Marketing).

 

Μπορέιτε να διαβάσετε απόσπασμα του βιβλίου στην παρακάτω διέυθυνση:

https://minoas.gr

 

                                                                                                                                                  

 

Οι απόψεις του εκάστοτε άρθρου, αντικατοπτρίζουν την προσωπική άποψη του συντάκτη. Προτείνουμε, ο εν δυνάμει αναγνώστης, αφενός να προβαίνει σε έλεγχο αγοράς, για την εύρεση της πιο συμφέρουσας τιμής, αφετέρου κατά  την αγορά, να επισκέπτεται  οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο, ώστε να ελέγξει από μόνος του, κατά πόσο το συγκεκριμένο ανάγνωσμα, καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του.

Share With:
Rate This Article

jimbouzaras@gmail.com

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.