Η Ιστορία του Πέτρου,μια θεραπευτική ιστορία.
Γράφει η Άννα Παππά Επιστημονικός Σύμβουλος Εκδόσεων Φυλάτος.
Η «Ιστορία του Πέτρου»
Η «Ιστορία του Πέτρου» είναι μια θεραπευτική ιστορία για παιδιά σχολικής ηλικία με τραυλισμό. Ο Πέτρος, ο νεαρός ήρωας της ιστορίας, μετά από μια επίσκεψη στον ορθοδοντικό, καλείται να βάλει ορθοδοντικό μηχάνημα, μασελάκι. Η ιδέα με το μασελάκι δεν του αρέσει καθόλου και αντιδρά, φοβούμενος ότι οι άλλοι θα τον κοροϊδεύουν. Η μητέρα, βλέποντας τον Πέτρο να αντιδρά, κάνει τις δικές της αρνητικές σκέψεις και αναζητά κατάλληλο τρόπο προσέγγισης. Τελικά ο Πέτρος, με την υποστήριξη της μητέρας, διαχειρίζεται τις σκέψεις και τους φόβους του, αναζητά και ανακαλύπτει λύσεις στο πρόβλημα που τον απασχολεί. Τα παιδιά στο σχολείο χειροκροτούν τον Πέτρο που αποφασίζει να κάνει μια παρουσίαση στην τάξη για το ορθοδοντικό μηχάνημα. Η «Ιστορία του Πέτρου», ως μέρος του θεραπευτικού προγράμματος. Ως θεραπευτική ιστορία, «Η Ιστορία του Πέτρου», απευθύνεται σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειες, μιας και το μασελάκι ή ο τραυλισμός δεν είναι οι μόνες προκλήσεις που μπορεί να κληθούν να διαχειριστούν.
Συνοδεύει το πρόγραμμα θεραπείας «Λεξιπόντιξ» για παιδιά σχολικής ηλικία με τραυλισμό.
https://fylatos.com/shop/ο-αληθινός-δάσκαλος/
https://fylatos.com/shop/μαθαίνοντας-πως-να-μαθαίνω/
Άννα Παππά
Δασκάλα – Συγγραφέας Παιδαγωγικών Βιβλίων- Επιστημονικός Σύμβουλος Εκδόσεων Φυλάτος.
Η Άννα Δ. Παππά γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1963. Προέρχεται από οικογένεια διακεκριμένων δασκάλων.Είναι αριστούχος απόφοιτος τόσο της Παιδαγωγικής Ακαδημίας, όσο και του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Eξειδικεύτηκε στην «Οργάνωση και Διοίκηση Σχολικών Μονάδων» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.Από τα φοιτητικά της χρόνια ασχολήθηκε με τη λαογραφική έρευνα και δημοσίευσε σειρά άρθρων λαογραφικού, ηθογραφικού και παιδαγωγικού ενδιαφέροντος.Έκανε συνείδηση και πράξη τη «δια βίου μάθηση» και έλαβε αριθμό άλλων επιμορφώσεων σε θέματα παιδαγωγικά, πληροφορικής και διδακτικής. Μόνιμα εστιάζει το ενδιαφέρον της στο θεατρικό παιχνίδι, δραματοποίηση.Διετέλεσε επιμορφώτρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Αθηνών σε θέματα που σχετίζονται με τις συμμετοχικές δημιουργικές δραστηριότητες στην Ευέλικτη Ζώνη. Την τελευταία δεκαετία συμμετέχει ως επιμορφώτρια σε σεμινάρια διδακτική και ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης, καθώς και για την εφαρμογή στην πράξη διαθεματικής και διαφοροποιημένης διδασκαλίας.Επί δύο και πλέον δεκαετίες διδάσκει όλα τα μαθήματα καθημερινά με ευέλικτο και διαθεματικό τρόπο.Τέλος, είναι παντρεμένη και έχει δύο, αριστούχους, γιους.
Πιστεύω της είναι ότι όλα τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μάθουν πως να μαθαίνουν και να αποκτούν δεξιότητες.
Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια διαρκούν μια ολόκληρη ζωή!!
Οι απόψεις του εκάστοτε άρθρου, αντικατοπτρίζουν την προσωπική άποψη του συντάκτη. Προτείνουμε, ο εν δυνάμει αναγνώστης, αφενός να προβαίνει σε έλεγχο αγοράς, για την εύρεση της πιο συμφέρουσας τιμής, αφετέρου κατά την αγορά, να επισκέπτεται οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο, ώστε να ελέγξει από μόνος του, κατά πόσο το συγκεκριμένο ανάγνωσμα, καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του.